BiznesMotoryzacja

Jak wykorzystać samochód służbowy w celach reklamowych?

Strategie reklamowe przewidują coraz to bardziej innowacyjne, zaskakujące potencjalnych odbiorców przekazy. Aby prześcignąć konkurencję i wywołać potrzebę zakupową wśród przyszłych klientów, firmy stosują nowatorskie zabiegi z wykorzystaniem nietuzinkowych narzędzi. Jednym z takich jest reklama zewnętrzna na samochodzie. To kampanie, które najlepsze efekty wykazują, jeśli stosuje się je na pokaźnej flocie aut służbowych. Im więcej samochodów zostanie włączonych do takiej reklamy, tym większe mogą być jej zasięgi, tym samym przekaz trafi do większej liczby zainteresowanych.

Samochód daje różne możliwości reklamy. Uwagę może przyciągać neon na dachu albo naklejki na szybach. Jeszcze ciekawszą i bardziej zaskakującą formę stanowią ramki pod tablice rejestracyjne. Te dają naprawdę minimalną przestrzeń, natomiast udaje się na nich zawrzeć kluczowe informacje, takie jak dane teleadresowe, hasło reklamowe czy nazwa firmy. Taki przekaz jest akceptowany przez wszystkich uczestników ruchu drogowego, bo nie jest nachalny, nie rozprasza, za to zapada w pamięci – ramki na tablice rejestracyjne są łatwo zauważalne, bo każdy kierowca musi patrzeć na tył jadącego z przodu auta, by móc zachować należytą ostrożność w czasie podróżowania.

Warto również wspomnieć, że reklama samochodowa jest relatywnie tania, do tego inwestycja w takową jest jednorazowa, a w jej celu wykorzystuje się posiadaną już flotę aut. To reklama skuteczna lokalnie i w dużych zasięgach może być stosowana bez względu na branżę, w jakiej działa reklamowana firma.